4 Nisan 2014 Cuma

Watch Dogs’un yapımcıları grafikler ve çıkış tarihi hakkında konuştu

Watch dogs yapımcıları ile hayranları arasındaki görüşmeler sonucunda, yayınlanan her fragmanda daha iyi  grafikler göz önüne çıkıyor. Hayranlarının istekleri doğrultusunda grafikleri yapılandırmaya çalışan yönetmen Jonathan Morin felsefelerini açıklarken, performans ve şıklığı göz önünde bulundurduklarını söylüyor.  Jonathan Morin konuyla ilgili twitter üzerinden bir dizi paylaşımda bulundu. Yönetmenin ağzından samimi açıklamaları aşağıda okuyabilirsiniz.
Watch Dogs 001 Watch Dogsun yapımcıları grafikler ve çıkış tarihi hakkında konuştu
“Şu anda soru bombardımanına tutuluyorum. Patlamalar farklı bağlamlarda yaşanıyor, ince ayarlar yapmamız gerekiyor. Bu durum zaman döngüsüyle ,havayla ve yapay zekayla aynı. Watch dogs dinamik bir oyun. Bütün sistemi dondurup, bunları göze batan cafcaflı numaralarla doldurabiliriz, fakat bu Watch dogs değil. Tıpkı gerçekte olduğu gibi, bazen arabalar daha az parlak, bazen ıslaktır veya yağmur yağıyordur. Bazen bugün montreal’de olduğu gibi hiç gölge olmaz.”
“Bizim için, birden fazla sorunla uğraşıldığı için oyun zorlaşır. Fakat bence oyunu böyle oynamak daha güzel, daha sürükleyici, daha zarif. Eğer oyuncuların yaşadıkları dünyanın farkında olmalarını istiyorsanız, bütün bunlar çok önemli faktörler.”
Oyunun grafik yönetmeni Sebastien Viard ise oyunun geçtiğimiz kasım ayından, 27 Mayıs tarihine ertelenmesini şu sözlerle yorumladı.
” “Bittiğinde yayınlanacak” gerçekten tek yolu bu. Böylesi herkes için daha iyi oldu; yapımcılar için de, oyuncular için de.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder